Monday, August 10, 2009

SUP TULANG

Hai! Apa khabar semua? Harap-harap sihat semuanya. Maklumlah sekarang ni kan musim jerebu yang boleh tahan jugak tahap ketebalannya tu. Apatah lagi kita sekarang ni dihantui dengan pandemik H1N1 yang meragut nyawa tu. Mudah-mudahan Allah melindungi kita semua.
Oh! Ya, lama saya tak up-date blog ni kan? Biasa la...akak sibuk le. Alahai, clichenya ayat tu ek. Takde ke alasan lain yang lebih gempak?.....heheheh...ni sesi kutuk diri sendiri...hahaha. Sebenarnya banyak benda yang lebih penting nak dibuat berbanding dengan blogging yang ala2 syok sendiri ni...ditambah pulak dengan penyakit malas yang selalu datang menyerang tak tentu masa ni. So...terhegeh-hegeh le jadinya.
Ok la dik non semua, kali ni layan dulu gambar-gambar sup tulang air tangan akak ni. Sup ni dimasak untuk jamuan pot-luck kat ofis pada hari Jumaat lepas. Meriah you...maklum le dah lama tak buat pot-luck ngan member2 ofis tu. So layan le dulu ek. Kalau rajin nanti saya story apa yang saya campak kat sup tulang ni ek.
Inilah sup tulangku...ops! bukan tulang saya ek...tulang lembu la!

Hmmm...tengok tu...tulang campur daging tetel...slurp2...yummmmm...

Saya ni Johorean...kalau makan sup mesti kena ada sambal kicap yang pedas...barulah terangkat beb!







No comments: