Wednesday, June 10, 2009

Welcome Nenek!

Bukan main seronok lagi anak-anak saya sebab nenek kesayangan diorang ada kat rumah sekarang ni. Sebenarnya mak saya ni dah lama tak datang KL. Seronok sangat anak-anak saya sebab during this school holiday kali ni nenek diorang ada untuk masakkan scrambled egg kegemaran mereka. Kalau yang saya buat diorang kata tak sama dengan yang nenek sediakan...huhu

Mak ni pulak kalau dah datang ke rumah saya mesti tak boleh duduk diam. Ada aje kerja yang dibuatnya. Memang tabiat mak tak reti duduk bersantai-santai, kejap-kejap menyapu...kejap-kejap mengelap dan macam-macam lagilah! Kita yang risau takut dia penat...tau-tau ajelah rumah orang yang bekerja macam saya dengan anak-anak yang sedang membesar ni...macam-macam props ada.....hehe

Haa...tengok la tu. Badan cucu lagi besar daripada nenek.







No comments: